Stadion Śląski na TikToku

Stadion Śląski ruszył ze swoim kanałem na TikToku. Pierwszy video content powstał przy współpracy z Anitą Włodarczyk, Ambasadorką Narodowego Stadionu Lekkoatletycznego.

TikTok staje się coraz popularniejszą platformą społecznościową, z której korzysta obecnie ponad 2 mld użytkowników na całym świecie. Aplikacja opiera się na tworzeniu spersonalizowanych, kilkunastosekundowych filmików. Prosty montaż, obszerna baza ścieżek dźwiękowych i rozmaitość efektów umożliwia kreację niezwykle ciekawych, dynamicznych i przyciągających uwagę materiałów. TikTok bazuje na pewnych trendach, których interpretacja jest często początkiem tworzenia niepowtarzalnego contentu.

TikTok jest stosunkowo nowym narzędziem komunikacji, który istnieje na rynku od 2016 r. i wciąż bardzo mocno ewoluuje. Dziś nie jest już aplikacją pobieraną głównie przez nastolatków. Pojawia się coraz więcej użytkowników w wieku 30+. Ponadto potencjał TikToka dostrzegają i wykorzystują również światowe marki. Do tego grona dołączył właśnie Stadion Śląski.

- Niewątpliwie kluczowym kanałem komunikacji są dziś media społecznościowe. Od wielu lat jesteśmy obecni na Facebooku, Twitterze, Instagramie oraz YouTubie, a od marca br. również na TikToku. Chcemy podążać za nowymi trendami i docierać ze swoimi przekazami do kolejnych grup odbiorców. Mamy wiele możliwości i unikatowych przestrzeni, które planujemy wykorzystać do tworzenia kreatywnego contentu – mówi Grzegorz Kubicki, dyrektor marketingu Stadionu Śląskiego.

Pierwsze treści na TikToka Stadionu Śląskiego powstały przy współpracy z Anitą Włodarczyk, mistrzynią olimpijską w rzucie młotem.

- Cieszę się, że mogę brać udział w tym zupełnie nowym, ale bardzo ciekawym dla mnie projekcie. Sprawiło mi to wiele przyjemności, a o to właśnie chodzi. TikTok jest platformą, która ma bawić oraz łączyć ludzi poprzez możliwość wyrażania siebie i dzielenia się swoimi przeżyciami. Zachęcam więc do obserwowania kanału Stadionu Śląskiego na TikToku. Mam nadzieję, że nasze materiały video będą nie tylko interesujące, ale również inspirujące – mówi Anita Włodarczyk, Ambasadorka Stadionu Śląskiego.

 Zapraszamy do obserwowania kanału Stadionu Śląskiego na TikToku: https://www.tiktok.com/@stadionslaski

Anita Włodarczyk to dwukrotna mistrzyni olimpijska i czterokrotna mistrzyni świata i Europy w rzucie młotem. Kilkakrotnie ustanawiała również rekord świata w tej dyscyplinie sportu - jej obecny rekord świata wynosi 82,98 m. Należy do grona najwybitniejszych i najpopularniejszych sportowców w historii Polski. Od 2019 roku jest jednym z ambasadorów marki Stadion Śląski.

Stadion Śląski to największy i najnowocześniejszy obiekt lekkoatletyczny w Polsce. Od sierpnia 2020 r. jest Narodowym Stadionem Lekkoatletycznym. Obecnie na trybunach Śląskiego zasiąść może ponad 54 tysiące widzów, a od ponownego otwarcia obiekt gości kolejne edycje największych międzynarodowych imprez lekkoatletycznych: Memoriału Kamili Skolimowskiej oraz Memoriału Janusza Kusocińskiego. 1-2 maja br. obiekt będzie gościł Mistrzostwa Świata Sztafet, a w dniach 29-30 maja br. stadion będzie gospodarzem Drużynowych Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce.

 

Napisz do nas

Zapraszamy

Chorzów ul. Katowicka 10

Kontakt

ADRES STADION ŚLĄSKI SP. Z O.O. W LIKWIDACJI

ul.Grabowa 1A

40-172 Katowice

KRS: 0000477883

NIP: 954-274-52-09

Regon: 243373827

ADRES JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ „STADION ŚLĄSKI” W CHORZOWIE

ul. Katowicka 10, 41-500

Chorzów (brama nr 8)

+48 32 479 72 00

Godziny pracy:

Pn. - Pt. od 8:00 do 16:00

ZWIEDZANIE I WYNAJEM
OBIEKTÓW SPORTOWYCH

rezerwacje@stadionslaski.pl +48 500 006 415

Godziny pracy:

Pn. - Ndz. od 7:00 do 19:00

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Przetwarzamy je w celu poprawy jakości usług, w celach analitycznych oraz reklamowych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, którą możesz wycofać za pomocą ustawień Twojej przeglądarki. Czytaj więcej o polityce cookies.